Wybierz rodzaj łożyska z naszej oferty, aby uzyskać szczegółowy opis.

Oprawy łożyskowe samonastawne

Zespół łożyskowy składa się z oprawy, łożyska kulkowego samonastawnego i środka smarnego. Łożyska samonastawne mają kulistą część zewnętrzną dzięki czemu możliwa jest kompensacja nieosiowości w obudowie. Istnieje wiele odmian opraw łożyskowych min. są to oprawy typu P, F oraz
typu T. Oprawy typu P są mocowane prostopadle względem osi danego wału, przez co nazywa się je także stojącymi. W obudowach tych są otwory umożliwiają sprawny montaż. Łożyska typu F posiadają otwory umieszczone równolegle do osi wału, przy czym zależnie od kształtu danego modelu ich ilość może wynosić dwa lub cztery . Największą odmiennością cechuje się typ T, w
którym naciąg może być modyfikowany. Oprawy produkowane są głównie z żeliwa, występują również ze stali nierdzewnej oraz z tworzyw sztucznych.

Oprawy łożyskowe dzielone

Zespół łożyskowy składa się z oprawy, łożyska kulkowego samonastawnego i środka smarnego. Łożyska samonastawne mają kulistą część zewnętrzną dzięki czemu możliwa jest kompensacja nieosiowości w obudowie. Istnieje wiele odmian opraw łożyskowych min. są to oprawy typu P, F oraz
typu T. Oprawy typu P są mocowane prostopadle względem osi danego wału, przez co nazywa się je także stojącymi. W obudowach tych są otwory umożliwiają sprawny montaż. Łożyska typu F posiadają otwory umieszczone równolegle do osi wału, przy czym zależnie od kształtu danego modelu ich ilość może wynosić dwa lub cztery . Największą odmiennością cechuje się typ T, w
którym naciąg może być modyfikowany. Oprawy produkowane są głównie z żeliwa, występują również ze stali nierdzewnej oraz z tworzyw sztucznych.

Oprawy łożyskowe dzielone dwuczęściowe

Zespół łożyskowy składa się z oprawy, łożyska kulkowego samonastawnego i środka smarnego. Łożyska samonastawne mają kulistą część zewnętrzną dzięki czemu możliwa jest kompensacja nieosiowości w obudowie. Istnieje wiele odmian opraw łożyskowych min. są to oprawy typu P, F oraz
typu T. Oprawy typu P są mocowane prostopadle względem osi danego wału, przez co nazywa się je także stojącymi. W obudowach tych są otwory umożliwiają sprawny montaż. Łożyska typu F posiadają otwory umieszczone równolegle do osi wału, przy czym zależnie od kształtu danego modelu ich ilość może wynosić dwa lub cztery . Największą odmiennością cechuje się typ T, w
którym naciąg może być modyfikowany. Oprawy produkowane są głównie z żeliwa, występują również ze stali nierdzewnej oraz z tworzyw sztucznych.